Política de pagament i cancelació

Reserves fetes de forma directe amb l’hotel (email o telèfon) o a través de la pròpia pàgina web del hotel, els dubtes, modificacions o cancel·lacions es poden gestionar a través de la recepció del hotel directament, sempre tenint en compte la política de cancel·lació de cada una de les reserves.

Reserves fetes a través d’alguna agencia externa, els dubtes, modificacions o clx s’han de gestionar a través de la pròpia agencia amb la qual s’ha fet la reserva, sempre tenint en compte la política de cancel·lació de cada una de les reserves.

El pagament de la Tasa Turística es realitzarà a l’hotel. Els preus inclouen l’IVA. L’impost municipal de 0.60 € + 10 % Iva per persona i nit s’abonarà directament a l’hotel (https://atc.gencat.cat/ca/tributs/ieet/index.html). Per a reserves de més de 10 habitacions, l’hotel pot sol·licitar suplements i una política de cancel·lació i pagament diferent.

Les polítiques de cancel·lació i pagament varien segons la tarifa triada

Reserves no reemborsables, es cobrarà tota l’estància en el moment de rebre la confirmació de la reserva i en cap circumstancia es farà cap devolució del import.

Reserves BAR (Best available rate) y flexibles, fins a 24 hores abans de l’arribada no hi haurà cap cost per la cancel·lació. Després d’aquest període es cobrarà l’import corresponent a la primera nit.